Ny frisyr?

Charlie sover middag och jag sitter här och funderar på min nästa frisyr. Jag har inte klippt mig sen ett par dagar före Charlie föddes och han är 8 månader nu så det är verkligen i behov. Då Charlie drar mig i håret hela tiden har jag det konstant uppsatt vilket är skit tråkigt. Jag tror det åker av en hel del hår den här gången faktiskt. Har haft långt hår i många år nu. Dags för lite förändring. Funderar på lugg igen också men det är så mycket jobb med det. Funderar också på att bli ljusare igen? Går det att blondera utan att bleka?
 
Kanske såhär
 
 
eller såhär fast med lite kortare och tunnare lugg
 
 
blir väl då snarare denna frisyren fast med ovanstående färg om jag inte ska bleka
 
frisyrer från www.hairworld.se

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Oh, ser att vi är lite inne på samma spår. Ljust med lugg :) Men håller med om att det är mycket jobb med en lugg. Den ska ligga snyggt samt trimmas med jämna mellanrum. Men snyggt är det ju :) Och ett ljust hår kräver ju sitt också, man får ju utväxt... Vet inte riktigt hur det fungerar utan blekning. Tona ljusare brukar i alla fall inte gå och använder man färg har jag för mig att man bara kan ljusa upp 2-3 nyanser ljusare än vad man har. Men jag kan såklart ha fel :) Jag gillar den sista bilden :)

2013-08-20 @ 15:05:21
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0