Idol 2013

Jo jag gillar fortfarande det programmet =) Har kollat alla säsonger mer eller mindre. Utan uppehållet hade jag nog inte tittat längre men nu känns det kul igen. 
Vad har jag gjort sen sist då? Igår fick jag hoppa in och jobba från 7.30-14.00. Lagom långt arbetspass det och fick jobba med min syssling Ida. Vi började med utfodring och morgonbestyr, morgonfika och sen tämde vi ena hönshuset. Efter det tog vi in ena hästen, selade på och körde bort gammalt sly ur hagarna. Efter det var det lunch och sen hann vi bara med att mocka hos korna innan arbetsdagen var slut. Jobbar redan i helgen igen men sen är det uppehåll på över en månad inna det drar igång på riktigt.
Idag har vi bara varit hemma. Försökt hinna med lite här hemma då vi har visning igen på lördag. Hann iallafall med att klippa gräset, kratta undan äpplen och börja rensa grusgången. Inomhus blev det inget gjort. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0