Gah

2 timmar tog läggningen idag, suck. I vanliga fall tar det väl runt kvarten, en halvtimme är inte ovanligt men två timmar, det är inte okej. Han bara busar och klättrar runt varvat med att sitta och bita i gosedjurselefantens fötter. Men han är egentligen trött och det är läggdagstid, han bara vill inte sova. Det är tur han är söt =) då kommer man undan med det mesta. Skulle egntligen lägga upp en bild på min nya frisyr som jag klippte idag men har inte hunnit fota den så det får väl bli i morgon. Morgondagens planer är bvc och sedan åka och hämta Caspian inför helgens utställningar. Nejdå jag ska inte åka ända ner till småland och hämta honom utan mormor och morfar har åkt upp hit. Jag ska bara till moster i Skebokvarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0