Firarsöndag

Många firar inte denna söndag då det är den sista semesterdagen bland annat för Danne men vi har haft lite firande för mig här hemma idag. Bakade ananaspaj och var ute och plockade blåbär så vi även fick ihop en blåbärspaj. Fick jättefina presenter också. Jag får alltid så fina presenter, vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna det. Charlie fick också han en mysig heldress av mormor sin. Jo just det Charlie har börjat snacka mycket nu. Han har alltid pratat mycket men språket är mer utvecklat nu, det låter ungefär blablabla och han kan också säga mamma även om han inte förstår innebörden i ordet. Vinka är han också bra på både vanligt vinande och att vinka som en kunglighet.
 
På fredag är det bvc igen, 8 månaders kontroll. Helgen är det hundutställning både i Norrköping och Eskilstuna. Sen måste jag även se till att gå till frsören i veckan. Det är väl det som är planerat. Plus springningen förstås, är ju mindre än en månad kvar nu så dags att lägga in en högre växel. Sprang igår med brorsan och det kändes riktigt bra. Vi sprang 8 km och avslutade med lite spurter.
 
Har ingen bild från dagen men bjuder på en bild på min glupska son som älskar allt vad frukt heter. Hoppas det håller i sig hela livet =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0