Ett glas vin på det

Nu är arbetshelgen slut, skönt. Nu pustar jag ut i soffan med ett glas vitt vin, gott. På lördagsmorgonen åker man till jobbet och är supertaggad inför att jobba. På söndagseftermiddagen åker man hem helst slutkörd. Även om jag håller igång ganska mycket så är inte kroppen van att jobba 8 timmar. 
 
Babysimmet i fredags var jättekul. Vi sjöng lite sånger och plaskade runt i vattnet till sångerna. Sen så var det massa dykning också och det gick bra trots uppehåll i ett par månader. Vi hade dyk från kanten då barnen sitter på bassängkanten så lyfter man ner dem och gör ett dyk. Nu skulle vi vända dem tilllbaka mot kanten efter dyket. Det för att lära dem att om de ramlar i vattnet så ska de försöka ta sig mot land. Tror det kommer vara mer sådana överlevnadsövningar under terminen.
 
Igår hade vi husvisning och de var tre sällskap här och tittade. Nu är det bara att vänta på att de ska höra av sig om intresse. Vi ska åka och titta på två hus i Åkers nu på tisdag. Ännu lever hoppet om flytt kvar =)
 
I morgon ska jag försöka att ta lite nya bilder på Charlie. Tror bestämt det kommer upp ett litet filmklipp också på min duktiga lilla son. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0