Äntligen hemma

Nu är kråmöveckan slut och vi är äntligen hemma igen. Nu väntas en varm dusch vilket är välbehövligt efter en vecka utan =P Har iochförsig duschat i kallvatten från sjön vid ett tillfälle när vi bastade och tvättat mig i sjön några gånger men man känner sig ändå aldrig helt ren. Det är också skönt att ha ett fungerande kök med rinnande vatten och framförallt micro till att göra Charlies mat i. Lite omständigt att värma maten i vattenbad på spisen och vällingen i kastrull. Men vi har haft det bra, fint väder iallafall första dagarna. Men riktigt skönt att komma hem. Glömde såklart att ta med mig kameran men hann iallafall ta några bilder med mobilen.
 
Vårt stora kök
Vårt hus med fina utsikten
 
Vill man tvätta kläder får man göra det för hand
 
 
 
Vad har hänt mer under veckan då
 
  • Charlie har börjat få en framtand i nedre käken. Än så länge har bara en liten pigg kommit fram.
  • Charlie kryper väldigt bra och har även lärt sig att sätta sig upp och ställa sig upp med bra hjälpstöd.
  • Vi har ammat för sista gången.
  • Jag har fyllt år. Tack för alla grattis sms, jag hann inte svara på alla innan mobilen dog.
  • 3 löprundor i skogen men skittråkigt då det knapt finns någonstanns att springa, ett varv är ca 900 m.
Nu måste jag verkligen ta en dusch så får skriva mer vid annat tillfälle.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Men ojoj vad det har hänt mycket med lillprinsen på en vecka! Galet!

Svar: Ja det går fort nu =)
Jojo

2013-08-10 @ 22:21:26
URL: http://www.heuteitsmeintag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0