Vårgöra

Du ska inte tro det blir sommar ifall inte nån sätter fart. Så idag gjorde jag det. Har vart ute och krattat och sågat/ beskurit buskar i över 3 timmar. Kom precis in och är helt svettig vill jag lova. Krokusarna har slagit ut så nu är det vår. Satt även ute och drack kaffe i solen och medans jag gjorde det var det faktiskt en krokus som slog ut. Men, varför köpte vi så stor tomt? dumt. Charlie han låg och sov ute i sin vagn men jag fick truga bra länge innan han gick med på det. Han var jättetrött men då kan han bli på sånt humör så det bara duger att sova i min famn, allt annat är pesten. Men nu har han sovit bra länge. Bar in honom och han sover ännu. Lär ju vakna snart för käk.
 
Har tankat massor av sol och vår idag så nu är jag på topp. Hoppas att man kan hinna plugga lite idag också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0