Våren tvekar som vanligt

En vecka slutar  och nästa börjar. Precis som allt annat här i världen. Mysig helg med hela tjocka släkten på 70 års firande av morfar. De flesta sov över då moster har ett vandrarhem. God mat var det och tårtor och fika från Robbans bageri. 30 kubik ved fick morfar av oss, färdighuggen =) slipper han hålla på med det på ett tag iallafall. Sen hade vi alla gjort en tavla tillsammans. Vi hade 15x15 cm till fritt förfogande. Det blev jättebra, tyvärr har jag ingen bild på det. Har ingen bild alls då jag glömde kameran hemma och Charlie ville ha ganska mycket av min uppmärksamhet också så det hade inte funnits tid. Dock så togs det ett familjefoto på morföräldrar till barnbarnsbarn. Detta önskar jag att det dimper ned i mailboxen ;-)
 
Veckan blir full som vanligt på senaste tiden.
Måndag - Babymassage
Tisdag- BVC
Onsdag- Föräldragrupp + eventuellt babysång
Torsdag - Gympa för mig på kvällen
Fredag - Babysim
Lördag - Simning för mig
Söndag - 
 
inte är det långtråkigt att vara mamma(ledig) iallafall.
 

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Fullt upp ;)

2013-04-14 @ 22:57:50
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0