Tips

Ibland handlar jag från yver rocher. De har en del riktigt bra grejer där. Är man medlem får man ofta mycket generösa rabatter. Det enda jag egentligen varit missnöjd med är deras mascaror som jag tycker är för vattniga och har dåliga borstar. Men jag har ju såklart inte testat alla produkter. Gjorde en beställning här om dagen på följande
 
Express ögonrengöringMakeup rengörning. Superbra. Med ekologisk odlad blåklint.
 
Ultra Matt Fuktgivande dagcrèmeUltramatt fuktgivande dagcreme. Har inte testat denna förut.
 
Duschgelé - Lavendel från ProvenceDuschcreme lavendel. Deras dushcremer brukar lukta mycket gott.
 
Antiperspirant deodorant 24 h - Lavendel från ProvenceDeodorant lavendel, kör på samma tema. också den otestad av mig.
 
Glänsande hår varje dag - Glansgivande schampoGlansgivande schampo. Svanenmärkt. Inte testat förr.
 
Kroppslotion - SyrenKroppslotion Syren. Har testat någon liknande förut. Älskar syrendoft.
 
Reparerande handcrème mot kyla berikad med sheaHandcreme med ekologisk arnica. Inte testat förr.
 
Pure Light - Light & Luminous Foundation - Second Skin Effect Makeup bas. Funkar riktigt bra som grund. Låter huden andas. Har fått mycket mindre problem med finnar sen jag bytte till denna. Yves rocher har även ett jättebra solpuder.
 
Allt detta skulle ha kostat till ordinarie pris 780 kr men jag betalar endast 301 kr efter rabatt. Plus att jag får 3 gratis miniprodukter och en muggtermos.
 
Nöjd =()
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0