Serier

Många serier har man följt under åren. Just nu är det faktiskt bara två som jag stenhårt följer.
 
Once upon a time

En fantasyserie där alla sagor du hört visar sig vara verklighet och där alla karaktärer av en händelse hamnat i vår värld. Underbar serie för en sagoälskare som jag.
 
 
Den andra serien är
 
Game of thrones
 

Också en fantasyserie som utspelar sig i dn fiktiva vätlden Westeros, de 7 kungarnas rike. Där råder krig om järntronen samtidigt som hotet om vintern och vad som finns norr om muren spelar stor roll
 
 
Båda serierna är lite speciella men det är just det jag gillar. De är värda att ge en chans.
 
 

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Hehe, min sambo gillar Game of thrones, men inte jag :)

2013-04-23 @ 02:02:55
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0