Ny planering

Jaha dags för uppdatering i almenackan och fortsatt planering för framtiden, både den närmsta och den mer avlägsna. Tiden går så fort. Vi har väl i stort sett bestämt hur vi gör med föräldraledigheten. Jag blir hemma till och med september och sen jobbar jag halvtid i ett halvår vilket ju är min ordinarie arbetstid på vintern. Danne är då pappaledig den andra haltiden. I sommar tar jag ut semester medans Danne tar ut pappadagar så får vi ju ca 2 månader tillsammans. Till våren sen får Charlie börja på dagis. 
 
Sommaren då. Det enda helt planerade är ju Kråmö i augusti. Kanske blir det en liten roadtrip. Skulle vilja hälsa på hos Madde i gbg och sen har vi vänner i Lidköping som väntar sitt första barn i slutet på sommaren. Ullared stod på min lista också för att fylla upp Charlies höst och vintergarderob men det verkar som om vi får ärva en hel del av Oliver, Charlies syssling. Resten av sommaren går åt till att snygga till tomten här hemma. Tanken är ju att flytta nästa år så då måste det ju se snyggt ut.
 
Den närmsta tiden består av en himla massa kalas, men det är ju alltid trevligt =)
 
Just det, jag har smittat Charlie, hes och snuvig är han stackaren, men han verkar som tur är inte lida så mycket utav det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0