Morgon

Regnig lördagsmorgon. Det var ju till helgen våren skulle komma. Men regn är ju ett framsteg från snön iallafall. Frukosten är intagen, packningen i stort sett klar, duschat och torkat håret. Nu ska Charlie ha sin andra frukost. Han åt den första vid 6 tiden i morse. Har läst att från 4 månaders ålder brukar bebisars magsäck ha blivit så stor att de börjar äta mer sällan ca 4-5 ggr per dygn. Detta tycte jag lät jättelite jag menar jag själv äter ju så ofta med mellanmål inräknat. Men det stämmer faktiskt, han äter så sällan. Exakt 4-5 ggr per dygn faktiskt, typ varannan dag. Det händer allt oftare att han sover hela natten också vilket är jätte skönt men aj vad brösten spänner på morgonen då. Nä nu är han huuungrig. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj 4-5ggr per dygn, lyxigt!! Längtar!

Svar: =) Ja hur ofta blir det för er? räknat nångång?
Jojo

2013-04-13 @ 10:43:58
URL: http://www.heuteitsmeintag.blogg.se
Postat av: marycaroline.blogg.se

Jaha, det har jag missat att läsa :) Här stämmer det inte alls, haha :)

Svar: nehe, hur ofta blir det för er då? byter du ut något helt mål ännu mot riktig mat?
Jojo

2013-04-14 @ 11:33:10
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Till frukost ammas det på båda sidorna, sedan äter hon gröt till lunch och därefter blir det amning en si så där 6-10 gånger. Vid vissa tillfällen på en sida, vid vissa tillfällen på båda. Ett par gånger per månad äter hon på natten också, men det är väldigt sällsynt. Är vi hemma äter hon oftare, är vi ute äter hon väldigt sällan. Men rent generellt tycker jag att hon äter som en häst, underligt att hon inte är en knubbis :)

2013-04-14 @ 22:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0