Hipp hipp hurra!

För Lucas och Sally idag. Lucas fyller tvåsiffrigt och Sally blir redan 6 år eller 41 hundår men så ofta orkar vi inte ha kalas.
Vi är som vanligt uppe tidigt. Charlie vaknar oftast av Dannes väckarklocka och nu är det ju dessutom ljust vid den tiden. Idag var det matdags just då så vi lyckades somna om en timme efter det. Tvätt och frukost klart. Nu har jag egentligen massa saker på listan att göra men istället sitter jag här och skriver, jaja jag vill ju inte göra er besvikna =P.
Jag har ett knep för att få Charlie att somna brevid mig istället för på mig. Jag lägger honom på sidan och ligger själv mittemot tätt intill med huvudena nära. Sen låtsas jag sova fast han är lite gnällig. Inte alltid men ofta funkar det, Det gäller förstås att han är trött då. Ibland lurar jag dock även mig själv att jag sover.
Så här ligger han och sover just nu.
 
Bilder från igår när jag försökte vara rolig för att få till ett litet leende på bilderna.
 
Så rolig var jag alltså.
 
Idag blir det föräldragrupp och ikväll blir det kalas, skoj skoj

Kommentarer
Postat av: jessica

Oj så söt =) hehe grattis till 2 siffrigt hehe. Ha en bra dag. kram

2013-04-11 @ 15:43:33
URL: http://trollsfamiljen.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0