Fån Johansson loppet

Min bror fick för sig förra våren att utmana släkten på milen. Så i augusti sprang de, tokarna. Jag var ju gravid så jag hade en ursäkt att stå över. Jag höll reda på tiden istället. Mycket trevligt intiativ men en mil är banne mej i längsta laget. Vilka är med i år?
 
Mamma höll i uppvärmningen, det var skoj. Mora träsk.
 
 
 
 
Sen gick startskottet av. De startade med ett par min mellanrum så det skullle vara svårare att veta vem som var i ledning.
Helt oberoende av varandra gör brorsorna samma pose.
Skynda rå mamma
Mats käkmpar på.
Mamma hade det lagom ansträngande jobbet att dela ut blåbärssaft.
och där svischade vinnaren förbi. Robbans tjejs systers man som också heter Robban.
Vinsten. "Den vandrande pokalen" Robban har täljt den själv. Vem är sugen på att gravera in sitt namn härnäst?
Hur ska jag slingra mig i år? Iinte kan jag vara gravid varje år inte.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha härligt inlägg Jojsan <3

Svar: hehe ja det var en härlig dag =)
Jojo

2013-04-02 @ 17:18:18
URL: http://nufilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0