Drömsemester 3-6

Florida. Härligt klimat. Mycket sevärdigheter. Resan passar nog bäst när barnen är lite äldre. Hoppas Charlie blir lika nördig som mig var det gäller Disney och Harry Potter för där finns nämligen dessa temaparker.
 
 
 
 

Island. Dit skulle jag vilja åka sommartid kanske en långweekend. Uppleva naturen från hästryggen.
 
 
 

Safari i Afrika. Ej specificerat. Kenya eller Tanzania kanske. Gärna kombinerat med sol och bad. Ingen småbarns semester dock.
 
 
 
 
I Afrika skulle jag även gärna åka till Madagaskar och titta på lemurer
 
 
 
Så mycket det finns att se här i världen. För tillfället får iallafall dessa resmål bli top 6.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad man vill ut och resa nu! Speciellt när regnet vräker ner..
Island har jag alltid velat åka till, har alltid velat rida på "riktiga" Islänningar i deras naturliga miljö. Och Grekland de är jätte fint, och Florida de låter ju inte helt fel de heller.. och afrika! Dit kommer ev mina föräldrar åka till när mamma fyller 60.. åh vad jag vill följa med!!
Skulle dock kunna gissa att Esters första utlandsresa kommer bli Barcelona :) Om man inte räknar med Finland nu i sommar då.. kram

2013-04-15 @ 17:42:08
URL: http://www.heuteitsmeintag.blogg.se
Postat av: marycaroline.blogg.se

Åh, Florida var verkligen min drömresa när jag var yngre :) Vore ju faktiskt inte helt fel att åka dit, sol, stränder, Disney land och Harry Potter som du säger :) Om några år kan man ju liksom använda sitt barn som "ursäkt" :P :D

Svar: Precis. Jag är så himla barnslig av mig själv så jag tycker sånt där är skitkul =)
Jojo

2013-04-15 @ 23:05:47
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0