Drömsemester 2

Thailand. Jag vill och ska tillbaka till Thailand. Jag har rest till en hel del platser men inget slår Thailand. Klimatet är oslagbart, en tjockare tröja till kvällen är inget man behöver tänka på. Kommer man ut med båt så är ö-världen helt magisk. Det finns inget vackrare. Allt är billigt. Kul shopping, underbar mat, den bästaste av massage, bananpannkakor =) och ett nattliv som heter duga iallafall om man befinner sig på Phuket i Patong och på Bangla road. Men Thailand är stort och det finns gott om platser att besöka som passar barnfamiljen lite bättre. Mina partyår är över. Men att få leka och busa och uppleva nya saker med Charlie är  ju faktiskt klart mycket bättre.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Åh, ytterligare en drömresa! :) Alla som varit där säger att det är helt underbart och alla återvänder dit minst en gång. Inget jag tänker missa! :)

Svar: Ja verkligen =) Jag har själv varit där två gånger och åker som sagt gärna dit igen.
Jojo

2013-04-15 @ 23:06:42
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0