Drömsemester 1

Det regnar ute. Charlie är trött så vi struntar i babymassagen. Vi kör den hemma istället. Jag sitter och drömmer mig bort till fjärran soliga länder. Här kommer en favorit i repris. Grekland och ön Lefkas som jag semestrade på med min mamma när jag var omkring 12 år. Grekland är definitivt ett ställe jag skulle vilja åka tillbaka till. Det är så vackert där iallafall där vi var på en lite mindre ö.Grönt klart och perfekt snorklingsvatten. Vacker miljö med berg och sluttningar, olivträd och små byar i bergen med vita små hus med blå dörrar. Maten är toppen likaså klimatet om man åker dit vid rätt tid. Augusti - september är bra, då förlänger man sommaren något. 
 
I denna stad/ by, Nidri bodde vi.
 
 
 
 
Kan detta bli Charlies första resa tro? Under 2 år reser man gratis. Men det går inte hand i hand med vårt sparande för nytt boende. Får nog avvakta tills  minst nästa höst tyvärr. Men drömma är gratis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0