Det var så roligt

Bästaste dagen idag än så länge. Charlie sov hela natten, vi gick upp 6 i morse och käkade frukost. Han slumrade en halvtimme och jag fixade här hemma. Sen vaknade han och vi myste och sjöng sånger. Sen var det matdags igen och efter det så somnade vi båda i nån timme. Så höll det på sen resten av förmiddagen, en blandning av nöjd bebis och fix här hemma =) om ändå alla dagar vore så. Sen var det dags för babysim och det gick så himla bra idag. Charlie var på topp och plaska runt och skrattade i vattnet. Inte ens duschen var läskig. Vi fick prova dyka idag, alltså doppa ned under ytan och det gick också bra. Första gången blev han ledsen i typ 30 sekunder andra gången blev han bara nästan ledsen.
Nu sover Charlie i soffan, det är jobbigt att simma ju. Jag har precis fått i mig lite kesoplättar, misslyckade men goda. Nu inväntar jag pappa och Senka som kommer över på fika. Danne är på afterwork han.
 
Trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0