BVC dag

6,5 kg tung och 64,5 cm lång. Det är min stora lilla älskling det. Dagen såg lovande ut med sol på morgonen men nu regnar det. Känns som höst. Först en lång vinter, sen kom hösten. Kanske lite pluggning och städning idag då.
Ikväll tänkte jag åka på gympa i mariefredsskolan. Kostar 20 kr per tillfälle. Antar att det är gruppträning med ledare till musik likt friskis&svettis. Lite blandat kondition, kordination, styrka och streching. Perfekt. Det var hur länge sen som helst jag var på gympapass. Har bara kört lite styrka hemma sista tiden och varit och simmat några gånger. När jag simmar så kör jag 30 längder. Det låter mycket men det är världens minsta bassäng så det blir bara 500 m. Jag önskar att jag orkar vara med på fån Johansson loppet i sommar men hatar att springa och har aldrig sprungit mer än 5 km men jag önskar verkligen att jag höll den formen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0