budar för fullt

Budar just nu på ett stort klädpaket på tradera med 75 plagg i storlek 74. Auktionen slutar om en kvart. Lästa på famlijeliv om i vilken ålder andras barn haft storlek 74 och herregud vad det verkar variera. Läste allt från 4 månader till 19 månader. 
 
Igår var ju jag och bror på bio och såg The host. Jättebra film verkligen, kan varmt rekomendera. Charlie fick vara hos sin mormor och han hade skött sig jättebra. Var inte ledsen alls =)
 
Idag var det eldning med grannarna och sen fixade vi lite på tomten och lite städning hemma, sånt där nödvändigt.
 
I morgon blir sista babymassagen, då väntas helkroppsmassage. Tisdag besök på jobbet hade jag tänkt.
 
 
Jag har försökt lägga upp stående bilder i flera dagar nu men de blir bara liggande??? Har aldrig hafyt problem med det förut. Bilden är ju sparad stående på datorn så hur kan bloggen göra om den? Hjälp!
 
Skulle ju visa Charlies premiär på gräsmattan men ni får väl lägga huvudet på sned då.
 
Jag vann budgivningen. Kostade visserligen en rejäl slant men jag hoppas att det kommer att vara värt det. Paketet innehöll bland annat 4 par skor en uv baddräkt och ja allt man kan tänkas behöva i klädväg under sommaren.
 
God natt!
 
 

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

75 plagg? Jisses :O :P :D Vann du? :) Ja herregud det här med storlekar. Angela har knappt börjat med 68 ännu, men det börjar bli dags att lägga undan 62 i vissa plagg. Men i byxor har hon fortfarande 56 på en del, haha.

Oj, vad konstigt att det blir liggande bilder. Undrar vad det kan bero på. Är det någonting i koden tro? Annars har jag ingen aning...

Svar: Då ligger vi på samma storlek just nu. Charlie ligger mellan 62 och 68. Han är 65 cm lång. Tror väl att det dröjer ett par månader till innan vi kan börja använda 74. Men nu har jag kläder iallafall. Betalade 761 kr men det kändes ändå värt det, kommer ju inte behöva köpa nå mer plagg i den storleken. Köpteett par jeans och två pat strumpor åt honom häromdagen och bara det kostade 100 kr så räknar man så har jag ju känat en del på att köpa detta klädpaket =)
Jojo

2013-04-28 @ 23:16:10
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0