06:25

är klockan nu. Har varit vaken sen 5. Började med amning och blöjbyte och sen var gossen pigg. Har käkat frukost och Charlie har gungat. Nu är jag pigg men Charlie håller på att somna här i soffan brevid mig. Idag står babymassage, tvätta kläder, plugga historian och förhoppningsvis lite utomhus arbete på schemat. Gympan igår var tråkig, helflummig ledare. Jag gick efter 45 min. Kände att jag slösade bort min tid lite. Det var bara en massa konstiga hopp och helst ska man ju som mamma aldrig någonsin hoppa. Men jag ska ge gympan en chans till. Har ju gått på friskis i många år tidigare och älskat det men kanske har jag blivit bortskämd med worldclass, för deras pass är grymma.  Nu ska jag in en sväng på tradera och kolla lite kläder till Charlie. Tänkte komplettera hans 74 garderob. Idag har han storlek 62-68.
 
Härlig vårbild från vår älskade sommarstuga som vi inte längre har kvar och vår älskade Zera som inte heller finns kvar. Härlig bild som väcker många minnen till liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0