Vecka 29

 
 Hej Johanna Sofia, Din graviditet, sjunde månaden
 

TILLBAKA TILL FRAMTIDEN Nu närmar du dig det magiska ögonblick när du äntligen får hålla din bebis för första gången. Längtan blir större för varje dag. Du önskar att veckorna bara ska försvinna. Samtidigt kan det vara en dubbel känsla. Det kan finnas ett uns sorg över att det unika fantastiska tillståndet med ett litet växande barn i magen snart är över. Tillåt dig alla känslor, och skriv ner dem. Gör en graviditetsdagbok som du kan gå tillbaka till i framtiden. Försök att ha tålamod med de sista veckornas påfrestningar och små överraskningar som du kan få uppleva.

 

Fick detta på mail från pamper idag =)
Barnmorskebesöket i onsdags gick superbra. Alla värden såg bra ut. Sf mått 27 - mitt i kurvan, Fortfarande bra järnvärde som låg på 120, hade sjunkit från 130 sen inskrivning. Behöver bara börja äta extra järn om jag börjar känna mig trött. Vågen visade denna gången på + 5 kg sen inskrivning. Nu är jag på jobbet och ska jobba lite med hemsidan. Börjar bli riktigt jobbigt med de tunga fysiska jobbet nu. Hoppas jag får godkänt från försäkringskassan. Fick tillbaka papper från dem i förra veckan om att jag behövde komplettera vad jag har för arbetsuppgifter. Tillbakaskickat igen, så nu är det bara att hålla tummarna. 9 arbetsdagar kvar i såfall =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0