Smoothies

Tänkte att jag skulle börja dricka smoothies på morgonen de dagar jag är ledig. Fick tips från en annan blogg =) Man kan förbereda portionspåsar i frysen så är det bara att ta fram önskad smak och blanda med vaniljyoughurt och önskat innehåll. Jag är så himla dålig på att få i mig frukt och grönsaker så det här är förhoppningsvis en bra lösning för mig. Så nu ska jag ut i skogen och se om jag får tag i lite blåbär. Annars tänkte jag köra med frysta bär och även skiva ner banan, äpple mm och stoppa in i frysen. 

Nu är jag tillbaka från promenaden. Blev inte så jätte mycket blåbär men några deciliter iallafall. Det är verkligen sista chansen att plocka dem nu. Önskar att jag inte hade varit så lat i somras och fyllt upp frysen med blåbär, smultron, hallon, jordgubbar och vinbär. men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0