Namnförslag

Mina topp 3 namn är
  1. Charlie
  2. Mio
  3. Leo
Charlie som då ligger etta är dissat från både danne (min sambo) och min mamma. Det heter ju även en hund till en av mina bästa vänner.
Mio gillar jag supermycket det med och passar bra på ett barn. Men är det bara jag som har svårt att tänka mig en vuxen man med det namnet?
Leo har jag gillat länge men gillar inte att det ligger så pass högt på statistiklistan över populära barnnamn.
 
Kanske blir det något helt annat.
 
Vad har ni för förslag?

Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Haha, vad kul, Leo gillar jag också :) Men det har ju blivit så satans populärt nu på senaste tiden, likaså Leon och Liam :/ Jag gillar egentligen Vincent också, men det gillar inte min sambo, haha.

Svar: Ja det har ju det. En annan variant är Lion men jag gillar ändå Leo bäst. Både du och jag har ju också väldigt vanliga namn och det har ju inte varit jobbigt att växa upp med det så egentligen ska man väl kanske strunta i vilken placering namnen har och välja det man gillar bäst.
Jojo

2012-09-07 @ 21:33:16
URL: http://marycaroline.blogg.se
Postat av: Malin

Lite namnförslag från en som har en Charlie :)
* Melker
* Lilo
* Malte
* Levi

Men också

* Milo
* Lancelot
* Edward

Mycket M & L ser jag :p Lycka till!
Var på Tkb igår, försökte ringa dig.. Hör av dig så kan vi väl
ses? Puss


Svar: Hej och tack för namnen =) Gillade nog Melker bäst utav dem. Jag är hemma och utan bil då den stått på verkstan hela veckan utan att de hittar nå fel på den, måste kanske hitta ny bil. Men jag är ledig några dagar i veckan så har jag bara bil så hittar jag gärna på något annars är du varmt välkommen hit ut i skogarna =) Puss
Jojo

2012-09-08 @ 03:00:15
Postat av: Linda

svar: Tack, ja hon är verkligen toppen på alla sätt. Förstår att du längtar efter din. Är det din ditt första barn som du ska få? Mvh Linda

2012-09-08 @ 09:46:41
URL: http://soullfood.blogg.se
Postat av: Nn

Jag gillar Theo (eller Thio) och Matteus :)

2012-09-09 @ 11:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0