Läskig upptäckt

Jag visste ju att det skulle hända men inte att det skulle kännas och hur det skulle kännas. Mina magmuskler har börjat dela på sig. Spänner jag magen så är det hårt på sidorna men alldeles mjukt i mitten. Från naveln och uppåt. De sitter fortfarande ihop under naveln, kanske de också delar på sig. Jag har ganska mycket magmuskler, är det därför jag känner det så tydligt eller gör alla det? aja de växer ihop igen efter förlossning.
 
Funkar bra med hemmaträningen, allt förutom situps då jag får sammandragningar. Skönt med lite streching efteråt. När man har ont och undviker att röra på sig så mycket så blir man verkligen stel har jag märkt. Ska försöka boka in en massage snart också, ska bara vänta på att min bil blir klar på verkstaden. De börjar jobba med den på måndag och arbetet tar minst en vecka, men jag börjar se ett slut på eländet iallafall.
 
3 gånger har jag lyckats göra smoothie än så länge. Första gången med banan och kiwi - smaka för mycket banan, andra gången med äpple och kanel - för mycket kanel och lite klupigt med äppelbitar, tredje gången kiwi och apelsinjos. Klart godast dock lite surt så jag fick ha i lite socker.
 
80 dagar kvar nu <3

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Oj, gör dem? Det är ingenting jag har tänkt på :P :D Beror kanske iofs på att jag inte är ett dugg tränad, kanske beror på det, jag vet inte :)

2012-09-24 @ 16:23:32
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0