Hänt sen sist

Det bästa som stod i veckobrevet om graviditetsvecka 27 var att barnet nu har stora chanser att överleva en för tidig födsel =) Min mage har börjat växa till sig nu sista tiden. Det är många i min omgivning som har påpekat det. Jag känner mig väl inte så mycket större än för några veckor sedan men ser även jag skillnad i spegeln. Tänkte att jag kanske skulle få till någon magbild senare idag, bar ju några veckor sedan sist. Han rör sig fortfarande väldigt mycket därinne så det verkar inte ha blivit så trångt för honom ännu. Känner sparkar både högt upp på revbenen och långt ner. Sparkarna på revbenen är inte så sköna faktiskt. Ibland sparkar han så snabbt så det nästan kittlas =P
Mina ryggproblem har blivit lite bättre. De är kvar men gör inte riktigt lika ont. Däremot har det nu kommit till framsidan också så att de strålar ner i ljumskarna och gör ont i nedre delen av magen när jag går. Jobbigt. Nu ska jag kolla robinson.

Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Vänta bara till magen växer ännu mer, då kommer du få höra ännu fler kommentarer :P :D Trångt i magen blir det nog inte förrän runt v.32-34 någonstans, bebisen kan fortfarande göra kullerbyttor och ligga åt olika håll :)

2012-09-07 @ 21:31:30
URL: http://marycaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0