Dagens köp (än så länge)

Idag har jag en ta det lungt dag efter helgens allt för tunga slit på jobbet. Så jag sitter vid datorn och kollar lite bebis bra att ha grejer. Blir till att slappa här resten av dagen med lite filmtittande, lite bloggläsande och lite vagnsletande.
Det här har jag beställt idag.
 
Lace omlott amningsbh. 189 kr  Amningslinne 349 kr
 
Gravidlinne. 99 kr                       Tricot-slen eco bärsjal 695 kr
 
Allt som har med bebisar att göra är så dyrt. Hoppas det är bra kvalitet så de håller ett tag.
 
 

Kommentarer
Postat av: m

Javisst är det mycket som är dyrt! Och med tanke på hur mycket olika saker man behöver drar det verkligen iväg! Det är ju bara hoppas att man kan hitta billigare alternativ (men som dock inte är sämre) eller att man har turen att man kan få låna grejer av någon :)

Svar: Ja, jag har som tur fått både spjälsäng och skötbord och vagnen kommer jag också få som present. Likaså får vi ärva lite större bilbarnstolar sedan men det känns ändå som om pengarna rullar iväg. Men jag har planer på fler barn så då får man ju nytta av allt igen =)
Jojo

2012-09-18 @ 01:27:37
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh shopping vad roligt :D Fick du med Danne till babyland? Hojta om du vill ha sällskap :) eller om du vill shoppa :p
Puss <3

Svar: Ja vi åkte dit, köpte lite små grejer som tvättlappar och nappar =) Jag shoppar gärna nångång =)
Jojo

2012-09-18 @ 10:06:55
Postat av: marycaroline.blogg.se

Sv: Så bra :) Och jo, även om man får eller får låna de där dyra grejerna drar det ändå iväg... Visst, det är dyrast i början som folk säger då man ska införskaffa allting man behöver, men det drar nog iväg sen också när man ska köpa hygienartiklar och nya kläder och grejer...

2012-09-18 @ 11:34:09
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0