Vecka 34

Var är min motivation? Har inte tagit mig till simhallen ännu för jag fryser så. En bastu eller ett solarium lockar mer, eller kanske en solsemester men det får nog vänta ett tag. Egentligen är det nog massa saker jag vill få gjort men jag har ingen lust. Var får man lust ifrån?
 
Vecka 34 idag. Inte så lång tid kvar nu. Skulle börjat en föräldrakurs i tisdags men den vart uppskjuten i en vecka. 6 tillfällen. Tycker vi får gå lite sent. Jag kommer ju att vara i vecka 39 vid sista träffen. Tur att jag läst på så bra själv. Värre för danne. Om bebis skulle få för sig att komma ut nu den närmsta tiden så står han där utan kunskap om nåt. Jag har iallafall övertalat honom att gå på föräldrakursen. Tänk att det skulle behövas övertalning till det, men kruxet är att det går på arbetstid. 
 
Skulle vilja åka till hedlandet och kolla på barntyger (tänkte fråga mormor om hjälp att sy ett babynest) fler underlakan till spjälsängen och kanske lite bebiskläder om de har nåt fint och billigt. Anna vill du följa med?
 
Nu har bebis hicka. Han har det ofta och länge, stackarn.

Kommentarer
Postat av: Anna

Följer gärna med till hedlandet :)

2012-10-25 @ 18:17:28
Postat av: marycaroline.blogg.se

Usch, jag hade profylaxkursen sjukt tidigt, hade önskat att den var senare. Men jag hade ändå ingen nytta av den så det spelar kanske ingen roll, haha.

Åh, Angela hade hicka i magen varenda kväll. Och hon har fortfarande hicka varje dag så här 3 veckor gammal :)

2012-10-31 @ 00:52:03
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0