Ont det gör ont men det går...

och alla omkring, dom märker ingenting. Vaknade igår morse och har haft ont i nedre delen av magen och ner i ljumskarna sen dess. Tror det är fixeringsdax. Åtminstone kommer bebisen åt nerver. Det är bara att stå ut. Typiskt nog så skulle jag med brorsan upp till sthlm igår då han skulle skriva teoriprovet. Hade tänkt en trevlig liten shoppingtur innan men det funkade inte så bra. Fredrik tyckte jag var super långsam och gick som en robotanka. Inte vart det nå lyckat på provet heller, 51 rätt hade han och 52 för godkänt. Nästa gång går det nog vägen iallafall. Förhoppningsvis släpper lite av smärtan eller så kanske man vänjer sig med den, annars har jag några tuffa veckor framför mig. Ska ju ner och ställa hund nästa vecka och efter det börjar det bli dags att köpa julklappar, kommer nog inte hinnas med så mycket av det i december så tänkte ha det klart innan. Sen får jag så dåligt samvete för min lilla Sallys skull, orkar inte med att gå på långpromenader med henne. Får kasta extra mycket kottar åt henne så hon får röra sig lite ändå. 
Danne har fått låna en bil från verkstaden så nu har vi två bilar ett tag =) förhoppningsvis tills hans bil är klar eller åtminstone över nästa helg då jag ska till småland igen. I morgon hade jag tänkt att testa åkersbadet och se om simning är något som fungerar som träning för mig nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0