"En barnvagn är förra årets kul, fast på hjul"

"Mamma tycker att mormor skämmer bort mig, men mormor och jag trivs"
 
"Det är svårt att säga exakt när en generation tar slut och nästa kommer till, men det borde vara nångång vid niotiden på kvällen"
 
"Det är vanskligt för 174cm pappa att ge 193cm son en meningsfull föreläsning om näringsbristen i hamburgare och läsk"
 
"Barnen har som regel fått sitt förstånd från pappan eftersom mamman fortfarande har sitt i behåll"
 
"Förr hade föräldrar många barn, nu har barnen många föräldrar"
 
"Vansinne är ärftligt, man får det av sina barn"
 
"Det finns inga oäkta barn, bara oäkta föräldrar"
 
"En fördel med att vänta barn är att man vet var man har dem"
 
Det finaste citat jag läst var på min väns blogg, vet ej om hon skrivit det själv men så här går den:
 
"Mirakel kan vara stora och små, i min mage finns ett litet mirakel och det är stort"
 
 
 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

thihi tack. Har skrivit mitt citat alldels själv :)

2012-10-24 @ 20:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0