Babyshower <3

Jag har nog de finaste vännerna i världen. De hade anordnat en överrasknings babyshower för mig och lillen igår. Trodde jag skulle på inflyttningsfest men möttes av blåa ballonger med texten it´s a boy på ytterdörren. Innaför möts jag av mina närmsta vänner som alla har en enormt stor plats i mitt hjärta. De hade gjort det så fint och mysigt, ballonger och banderoll, massa god mat och fika som hette duga med vackert utsmyckade cupcakes och cheesecake. Och ett helt berg med presenter till bebis, alla fint inslagna med text från "mostrarna" Det tog mig nästan en timme att öppna alla presenter. Massor av kläder i storlekar från 56-68, leksaker, dräggellappar, apoteksgrejjer, andra bra att ha saker och inte mindre en 130 blöjor fördelade på en tårta och en motorcykel. Jag hade kunnat sitta och prata med er i flera timmar till.
Tjejer, kan vi inte ha en myskväll nån helg i november med lite jultema. Få umgås bara vi innan bebis kommer. Jag kan ha den hos mig. Kanske kan vi ha en sleepover =) och kolla lite mysiga julfilmer hela natten. Är det bara jag som längtar till julen?
 
Här är lite bilder från igår och på presenterna vi fick.
         
Uppdukat bord med den vackra blöjtårtan och bild på presentberget.
 
Blöjmotorcykeln.
 
Kläder i storlek 56, supersöta.
Kläder i storlek 62 <3
Storlek 68
och mer i storlek 68 =)
Leksaker
Hur mycket grejer som helst och det här var ändå inte allt. Ni skämmer verkligen bort oss. Det måste ha kostat en förmögenhet. Nu har jag verkligen allt, saknas bara en bebis, men han är inte riktigt färdigbakat ännu.
 
Tusen tack för ert engagemang och kärlek och en superlyckad babyshower <3

Kommentarer
Postat av: Moster Malin

Du är värd det absolut bästa <3
Jag är på såklart måste bara få förbereda jobbet i tid annars passar Söndagar / vardagar bäst. Puss

Svar: Ja för min del passar ju alla dagar bra då jag är ledig. Men tror kanske att madde får det svårt. Skulle 16-17 eller 23-24 nov funka för dig? Har inte kollat med de andra ännu.puss <3
Jojo

2012-10-30 @ 14:20:34
URL: http://nufilda.blogg.se
Postat av: marycaroline.blogg.se

Naw, vad sött av dem! :) Och vilka fina saker! :)

Vilken kul blöjmotorcykel, haha. Ser att det är Libero, de är bäst! :)

Och jo, jag längtar också efter julen! Känns sjukt tidigt att göra det, har inte gjort det förut, haha. Jag skyller på bebisen :P :D

Svar: Japp libero strl 2, antar att man får börja med 1?
Tror också att det har att göra med bebis, verkar vara många gravida som längtar till jul. =)
Jojo

2012-10-31 @ 00:50:09
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: marycaroline.blogg.se

Jo strl 1 ska man börja med :) Strl 2 är nog aningen stora :P :D Jag har testat Pampers också, fick det gratis från BB, men de var lite konstiga tyckte jag, haha.
Ja men det måste vara på grund av bebis, vet inte vad det annars skulle vara. Måste vara moderskänslorna och hormonerna och allting :D

2012-10-31 @ 11:45:27
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Natali BLOGGAR om livet ♥♥♥

Oj vad mysigt !!

2012-10-31 @ 19:57:38
URL: http://finest.se/natali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0