Babybox

Skrev ju förut om alla babyboxar eller gravidpaket som man kan hämta ut gratis =) Här är lite av innehållet från dem. Plus att man får väldigt många olika erbjudanden och rabatter via mailen.
 
 
 
Massa läsning.
 
Har också räknat ihop alla bebiskläder och det visarde ju sig att jag inte har tillräckligt med kläder i strl 50. Totalt sett har jag ganska mycket kläder men det är ju om man räknar ihop med det jag har i strl 56 och 62. Hade bara 3 bodys, 1 tröja och 1 pyamas i 50. Strumpor, mössor och byxor hade jag tillräckligt av. Behöver man ha underbyxor för att hålla blöjan på plats eller sätter man bara bodysen ovanpå blöjan?

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Jäklar vad grejer! :)

Angående kläder har jag ingen större koll på hur mycket jag har av olika storlekar, tyvärr... Tror inte det är överdrivet mycket faktiskt, men att det ändå räcker... Problemet är ju, hur många gånger per dag kommer man att behöva byta? Inte så kul kanske när man inte har egen tvättmaskin... :/

Angående "Behöver man ha underbyxor för att hålla blöjan på plats eller sätter man bara bodysen ovanpå blöjan?"... Jag har faktiskt ingen aning :P Jag tänkte i alla fall så här eftersom det är höst... Ska vi bara vara inne tycker jag det räcker med body utan ben, är ju varmt ändå... Men går vi ut tar jag body med ben eller så sätter jag på ett par underbyxor... :) Inte för att jag vet om det blir bra, men men, det lär man ju snart märka :)

2012-10-02 @ 21:35:33
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0