wanties

Sitter och spanar julklappar och hitta lite grejjer som jag vill ha. Här ovanför är en duschhanduk från hm 99 :- till bebis. Danne tycker att man lika gärna kan använda en vanlig handduk men de har ju inte rätt storlek eller luva.
 
Efter förlossning kommer det nog spenderas mycket tid hemma med amning och mys så då tänkte jag att lite mer mys och sovkläder behövs. Byxorna nedan är från halens. Fleecebyxa 149:-
 
 
 
 
Nattlampa som varierar i regnbågens alla färger. 329 :- lekmer.se
 
Sockor - 97% Polyester,3% ElastanSockor - 100% AkrylSockor - 80% Ull,20% Polyamid
Fina sockor från lindex och även lite mer mjukis/ sovkläder från lindex. Sen behöver jag mer amningskläder men det väntar jag med till efter förlossning.
Velourbyxa - 80% Bomull,20% PolyesterPyjamas - 100% Bomull
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0