Vecka 35

Nu är det inte långt kvar har jag kommit fram till, lite skrämmande. Börjar bli van med den här magen och att känna alla sparkar och rörelser inifrån. Men samtidigt ska det bli så skönt att bli av med alla krämpor och orklöshet och såklart att äntligen få träffa lillen.
 
Ställde ju ut Caspian igår och det gick inge bra =( Han har fått underbett. Skumt att de inte såg det på utställningen för ett par veckor sedan men å andra sidan har han varit nästan hopplös att titta i munnen. Med valptänderna hade han bra bett. Bara hoppas att han växer ur det, han är ju inte färdigvuxen. Annars är det tyvärr färdigutställt för hans del =( Trots det så kom han tvåa av tre hanvalpar. Den vinnande hanen hade varit aggresiv mot domaren så utan underbettet hade Caspian utan tvekan vunnit. Bara att hålla tummarna nu.
 
Trevliga dagar var det iallafall i småland med släkten. Dock ganska intensivt och lång väg att köra. Nu är jag helt slut. Kollar Harry Potter och sen blir det sängen. I morgon är det tänkt att jag ska ta med mig kusinerna och åka och hälsa på på jobbet. Där ska vi gå spökvandring, göra spindlar i pysslet och titta på den nyfödda lilla kalven.
 
Måndag- Ultraljud för att kolla bebis tillväxt
Tisdag- Barnvagnsleeverans äntligen =) och föräldrakurs för blivande pappor.
Torsdag- Hembesök av TryggHansa gravid och barnförsäkring.
Ja det var planerna för denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0