Sätter sprätt på varje peng!

Åkte en sväng förbi hedlandet idag för att köpa fågelhuset ni ser på bilden. Kostade endast 89:- Den ska vi ha utanför sovrumsfönstret för det bor så mycket fåglar där. De brukar väcka mig på morgnarna genom att picka på fönstret så jag tänkte att de skulle bli nöjda med lite käk i vinter. Tänkte också handla något julpynt att hänga i fönstret. Borde väl gå på max ett par hundra kronor. Tog med mig en femhundring och tänkte att nu är det lungt utifall jag hittar nåt mer skoj att handla. Det ni ser på bilden kostade 500 :- på öret. Då hade jag ändå ångrat min på fler saker som jag kanske inte alls behövde ha. Har inte ens köpt nå bebisprylar denna gången. Tur jag inte orkar handla så ofta, det skulle jag inte ha råd med. Men skulle behöva komma iväg och shoppa julklappar nån dag.
 
 
Tog in lite grön mossa, kottar och granris till juldekor =)

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Så fint :) Man är ju själv sugen på att fixa lite :)

2012-11-24 @ 21:51:24
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0