kort update

Har inte hunnit med att köpa ananas ännu, får bli i morgon kanske =)
 
Åkte ju på besök till barnmorskan och kollade blodtryck som visade sig hade stigit. Hon tyckte jag skulle rådfråga med förlossningen och de tyckte jag skulle komma in på koll igen. Så ja nu har jag varit där tre gånger denna vecka. Proverna var som sist, något förhöjda men inget oroväckande för tillfället. Men jag måste tillbaka i morgon förmiddag och ta nya blod och urinprover. Önskar jag får åka in och föda barn istället. Men jag är glad att de tar allt på så stort allvar och kollar mig noggrant, vet ju att bebis har det superbra i magen.
Skriver igen i morgon kväll när vi är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0