Just idag...

Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida

Härlig dag idag. Solen skiner och värmer faktiskt. Jag har orkat ta mig ut en timme och krattat löv och njutit av höstvädret. Skönt att använda lite muskler. Är man höggravid får man vara en soffpotatis men man mår så mycket bättre de dagar man faktiskt orkar ta tag i och göra något vettigt av. Igår var jag hos mamma och bror hela dagen och gick på massage en halvtimme. Det hjälpte inte alls så mycket som jag hoppats på min ömma rygg. Vad som däremot var helt underbart var att ta ett varmt bad hemma hos mamma efteråt. All smärta försvann i både mage och rygg och hela kroppen blev helt avslappnad och harmoniskt. Betämde mig då för att det var ett alternativ när jag anländer till bb. 
 
Nu hoppas jag att dagens energi och känsla håller i sig. Har fler saker att göra på listan som att dammsuga halva huset (delar upp det på två dagar för att skona ryggen lite) hundpromenad, hänga upp sänghimmel och babymobilen ovanför skötbordet och laga kycklinggryta till middag. Men nu blir det lunch.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0