Färdigbakt

Idag har jag gått 37 fulla veckor och bebis räknas som färdigutvecklad. Den tiden som är kvar nu använder bebis till att fortsätta förbereda sig, träna lungor och lägga på hull.
 
Var på föräldrakurs igår igen då vi pratade klart om förlossnig, vad som sen händer på bb samt vad man sedan gör hos barnavårdcentraler fram tills barnet blir 6 år. Nästa gång kommer vi prata amning. Känner väl egentligen att jag kanske kunde ha hoppat över den här föräldrautbildningen men är glad för alla tillfällen då Danne är med och lär sig något. 
 
Idag har jag tvättat fönster i kök och vardagsrum. Dock inte alla från utsidan. Höggravid på stege kändes inte som en jätte bra idé. Inte helt nöjd med resultatet då vi har dubbla fönster så de skulle egentligen behöva tvättas på två sidor till =( Nu ska det strykas julgardiner och sättas upp. Ja vet jag tjuvstartar lite.
Har för en gångs skull också varit ute på en skogspromenad med Sally. Det blir hon inte bortskämd med. Husse går ut på längre promenader på helgerna men på vardagarna blir det oftast inte så långa promenader. Efter skogspromenaden hade jag ont och kände mig svullen över ryggen och helt slut så då sov jag i två timmar. Nu är jag på fötter igen =)
 
I morgon tror jag det står lussebullar på schemat.
 

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Duktig du är :) Och det gör nog inte så mycket att du tjuvstartar, vem vet hur mycket tid du kommer ha över :P :)

2012-11-21 @ 21:26:26
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh nu är den lilla färdig och inte långt kvar ! Önskar jag kunde vara där bara ! :( men du skriver sjukt bra och jag saknar dig massor ! <3

/ M .

Svar: Tack, saknar dig också <3
Jojo

2012-11-23 @ 21:10:26
URL: http://mariaamadeleine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0