Bortskämd

 
Pippis kappsäck full med pengar?
 
 
Nej men full av Astrid Lindgren filmer. Hela 23 st. Danne har tydligen försökt få tag i denna specialutgåva i över två år. Han vann 3000 på lotto och bestämde sig för att spendera nästan hela summan på denna väska till mig (och bebis såklart) Jag är en litegrann av Astrid Lindgren nörd. Galet. Fick dessutom bara för någon vecka sen en box med 10 disneyfilmer. Är även en disneynörd. Blir nog aldrig vuxen. Typiskt bara att bilen går sönder när man lagt så mycket pengar på film. Åh vad jag älskar denna underbara man som gör allt för mig. 

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Åh, Astrid och Disney ♥

2012-11-20 @ 21:05:53
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0