14 dagar kvar, eller?

Ja vem vet hur många dagar det är kvar. Max 14 hoppas jag men gärna mindre. Nu har jag varit hemma i ett dygn utan konstigheter. Igår var jag ju hos barnmorskan igen. Blodtrycket var ok, lite högt för att vara mitt men inte farligt, samma sak med urinprovet. Men idag ska jag dit igen och kolla samma sak så hoppas vi på att det är ännu lägre. Sf-mått (mag-måt) 34 cm, mitt på kurvan. Hon kollade också som vanligt hur han låg och kunde nu konstatera att han är helt fixerad. Nu kommer han inte längre ner utan att han är på väg ut. Så lite nytta har ju mina onda förvärkar haft iallafall. Vaknade av ett par stycken sådana inatt också men de kommer ju så himla oregelbundet. När dessa börjar komma regelbundet så är det dags. 
Sov i över 12 timmar inatt, hade lite sömn att ta igen tror jag =)
Idag ska vi också hämta hem min efterlängtade lilla Sally, hon har varit hos svärföräldrarna under tiden. Men hon är en riktig mammagris så hon har ju saknat mig också. Tanken annars är att hon ska bo hos mamma och brorsan ett tag, där är hon mer van att vara. Men nu får hon komma hem i några dagar iallafall så får vi se hur allt blir.
Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0