Solen lyser med sin frånvaro

Har inte kunnat blogga på några dagar. Då det uppdaterades till nya blogg.se så gick det inte. Men nu när jag kikade in så var det tillbaka på den gamla så då gick det ju bra. Idag går jag in i vecka 16. Längtar verkligen till vecka 18 nu då jag får komma tillbaka och göra nästa ultraljud. Man oroar sig ju hela tiden för att det inte ska vara som det ska. När jag ställde mig på vågen i morse så visade den på + 1 kg sen förra gången, dock så hade jag kläder på mig men lite har jag ju ändå gått upp.
Huvudvärken som kom för ett par veckor sedan höll bara i sig i några dagar och sen försvann så det kanske var något annat, stress på jobbet tror jag.
Idag är en verkligen regnig dag =( och jag jobbar utomhus. Var ute i ett par timmar på morgonen och matade alla djuren och fixade taket på hönshuset som hade regnat bort. Nu är man blöt kan jag lova, trots regnkläder från topp till tå, men även dessa är genomblöta.

Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Skönt att huvudvärken försvann :) Grattis till v.16 :) Förstår att du längtar till ultraljudet ;) Jag gjorde inte mitt förrän i v.20. Imorgon går jag in i v.27, shit vad tiden går... :)

2012-06-25 @ 20:16:56
URL: http://marycaroline.blogg.se
Postat av: MaryCaroline

Sv: Ja det sliter att ha uppsatt också, men då behöver man i alla fall inte platta eller använda så mycket spray och grejer. Är kanske på gott och på ont vad man än gör :/ :) Använder knappt balsam eller inpackning längre, min pojkvän som är min frisör sa åt mig att sluta använda det. Använder nu bara schampon som passar mitt hår och som han säljer på salongen. Håret har blivit klart bättre sedan dess, men det är fortfarande slitet :/

2012-06-26 @ 12:36:25
URL: http://marycaroline.blogg.se
Postat av: Jojo

Lycko dig som har en hårexpert hemma =) Min sambo är istället expert på fotboll, och det har jag ingen större användning av.

2012-06-26 @ 16:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0