Det där med vikten

Först vill jag tacka för alla grattis kommentarer på ultraljudsbilden. Det värmer =)
Jag har inte gått upp något alls i vikt. Det kanske inte är ovanligt eller konstigt på något sätt men det känns lite märkligt. Jag har ju nu klarat av en tredjedel av graviditeten och det normala är att ha gått upp 1-2 kg. Har man varit illamående kan man lika gärna ha gått ner men det har ju inte jag varit. Iallafall inte så det påverkat mina måltider. Egentligen borde jag ju bara bli gladför att jag inte redan har blivit stor. Svullnaden över magen som jag haft har lagt sig lite. Detta för att kroppen börjat vänja sig vid alla hormoner. Vissa börjar inte gå upp i vikt förrän närmare vecka 20. Jaja det är bara att vänta och se. Det ligger i min släkts gener att få en sån där fin graviditet där bara magen blir stor <3

Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Jag gick inte upp så mycket i början heller, det har kommit nu de senaste veckorna. Idag är jag i v24 och jag har gått upp 4-5 kg.

2012-06-05 @ 20:04:14
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Malin

http://majbebis08.blogg.se/category/bebis-nr-3.html



Den här bloggen kanske är nåt för dig? Ser knappt ut som människan är gravid:p

Dessutom massa rolig bebis/ mamma shopping.

Puss

2012-06-17 @ 00:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0