aj aj aj, det bultar och det bankar

Nu kom huvudvärken =( Usch, jag som aldrig annars har huvudvärk. Vet ju förstås inte om det har att göra med graviditeten eller om jag håller på att bli sjuk, troligen det första. Det började i förrgår eftermiddag och gick sen över till natten. Kom tillbaka igår eftermiddag och sitter kvar ännu. Har provat med alvedon, funkar inte, har provat dricka massor med vatten, kissar bara, har provat med resorb vätskeersättning, funkar inte, har provat sova bort det, funkar inte heller. Suck. Jag som tyckte det var jobbigt med att vara ständigt täppt i näsan var jobbigt men det här är värre. Mary-Caroline när försvann din huvudvärk som kom i vecka 15?

Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Jobbigt det där med huvudvärken :( Jag försökte undvika tabletter och annat så långt det gick, det hjälpte i alla fall inte speciellt mycket. Nu minns jag inte hur länge huvudvärken var kvar, men det var i alla fall i två veckor :/

2012-06-15 @ 23:46:55
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Mostwanted

Tack för svaret. Känns lite bättre nu, har varit hemma från jobbet ett par dagar. Huvudvärken är kvar men inte lika hemsk

2012-06-16 @ 10:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0