Vecka 17

Ja idag 16+0 om jag går efter UL jag gjorde. Ska bli skönt att få ett datum sen så man vet i vilken vecka man är. Enligt första dagen för sista mens är jag 16+5.
Igår var jag och shoppade på Tuna park. Helt ok ställe. Inte lika stort och inte riktigt samma utbud som skärholmen men jag hittade massa kul ändå. Två par tunikor, 1 tröja på HM, Två par färglada shorts som var så mjuka och lågt sittande i midjan att jag förhoppningsvis kommer att kunna ha dem hela sommaren. Bh:ar som verkligen behövdes nya då det inte var många av mina tidigare som passa. Och en parfym som jag bara älskade direkt,Alyssa Ashley Cocovanilla. Sen passade både jag och kompisen på att klippa oss. Så skönt, klippte bort 10 cm, klippte upp och tunnade ut, samt fixade till min lugg. Det vart så bra och så mycket mindre hår, härlig sommarfrilla =)
Nu är det bara åtta dagar kvar innan 4,5 veckors semester. Känner mig väldigt positiv idag. Nu ska det ut och jobbas.
 
 

Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Gud vilka snygga shorts! Tänk om man kunde ha såna, hahaha :D

2012-07-03 @ 20:01:16
URL: http://marycaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0