RUL

Idag var dagen och klockan 8 i morse var vi på mälarsjukhuset. Jag var så nervös att jag knappt kunde sova i natt och var illamående på vägen dit. Men allt gick bra =) Barnmorskan kollade hjärna och hjärta och ryggrad som såg bra ut. Hon mätte huvudet från öra till öra samt lårbenet för att beräkna födelsedatum och jag vart framflyttad till det ursprungliga datumet 121212. Det blir troligtvis en liten grabb =) Jag frågade varför jag hade så liten mage och då sa hon att det var för att jag hade mycket magmuskler som höll tillbaka - det kan jag leva med =) så länge allt är som det ska därinne så gör det ju inget om magen är liten, slipper man ryggproblem.
 
 
Nu kommer jag försvinna iväg på semester i en vecka, men detta var helt klart en toppenstart på semestern =D

Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Men åh, vad kul att se! :) Grattis till den "troligtvisa" grabben! :) Men vilken upplevelse det är med ultraljud, synd att man inte får göra fler :)

2012-07-15 @ 17:52:27
URL: http://marycaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0