Ett hårdkokt ägg

Precis så känns min mage när jag trummar på den =) haha. Det börjar hända grejjer nu, sista 2 veckorna har magen vuxit massor och har gått upp kanske 2 kg. Och med det kom halsbrännan, fy vad den är jobbig. Varenda eftermiddag kommer det och håller i sig resten av kvällen. Samarin fukar dåligt får lov att testa något annat.
Samtidigt har jag extremt ont i ryggen, kan knappt röra mig senaste dagarna. Har haft ont i många veckor, det är ett gammalt problem så det har inget med graviditeten att göra även om jag tror det gör det värre. Har någon form av låsning i ryggslutet. Ska försöka fixa tid hos någon naprapat/ kiropraktor i veckan för det här går inte längre. Provade massage innan semestern men det funkade inte alls.
 
Roligare nyheter är att jag börjat måla i barnrummet (blev inte bättre i ryggen vill jag lova) Väggarna är nu vita, tyvärr räckte inte färgen till andra laget. Vi har köpt en stor grå ryamatta som i stort sett kommer att täcka hela golvet. Fick en spjälsäng av min moster, den var lite sliten så den är nu om-målad till grå. 
 
Håller på att boka in en gekås resa om ett par veckor, då ska det shoppas lite mer inredning och bebisartiklar =)

Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Åh, vad jobbigt med ryggen och halsbrännan :/ Hoppas det går att lösa på något sätt :) Men kul att det är på G med barnrummet, det är himla kul att fixa i ordning, även om det kan ta lite tid :)

2012-07-30 @ 01:32:51
URL: http://marycaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0