Våren

Igår var vi på bvc för vägning och mätning, Charlie är nu 53 cm och väger 3,5 kg.
 
Dags att planera in våren. Vi har börjat kolla babysim som vi absolut vill gå på. Vi har börjat planera dop, det blir i slutet på mars. Jag har kollat upp gym så jag kan återfå mina muskler. Danne har börkat kolla upp förskolor i mariefred, dock är det ju ett tag kvar tills han kommer börja förskola men kan va bra att ha lite koll på vad som finns. 
 
Hos mormor och morfar bor ju vår ena hund, Caspian som är efter Sally. Jag har ju ställt ut honom några gånger och sist fick han ju nedslag på underbett. Träffade honom nu igen på julen och underbettet är borta =) Så skönt. Nu kan jag börja kolla upp fler utställningar under våren. 
 
Nu tror jag det är dags att sova middag, lär ju få vara vaken halva natten igen så man får passa på när man kan. 
 
Förresten jag var ute på en rask promenad med Sally idag och jag provade även på att springa lite - läs jogga. Det kändes så skönt, jobbigt men skönt att kunna. Har inte kunnat springa på hela graviditeten och drömde ofta på nätterna att jag kunde det. Skumt. Konstig grej att sakna, är ju inte direkt nån elitlöpare. Fån Johansson statyetten i augusti, here I come.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0