Sommarbebis

Jag tror inte att bebis tänker titta ut förrän till sommaren. Jag förstår honom, det är riktigt kallt. Svårt att kliva upp ur ett varmt bad med massa minusgrader på utsidan. Har inga känningar på att det kommer att sätta igång iallafall. Och det där med ananas, prova inte det =P När jag var inne på min andra ananas så började det svida ordentligt i mun och läppar, gick och tittade och upptäckte att jag blödde från massa småsår på hela läpparna. Det varnade dom minsann inte för, bara diarre om man åt 7 st. Inte startade det någon förlossning iallafall. 
 
Var hos barnmorskan igen igår och det såg ut ungefär som sist. Blodtrycket hade sjunkit litegrann iallafall så hoppas det fortsätter nedåt. Ska tillbaka på torsdag. Nästa vecka är det bf och då ska barnmorskan undersöka mig och ev peta lite för att få igång det hela.
 
Avslutningsvis vill jag hälsa krya på dig till Anna som även hon fick åka in till förlossningen i förrgår. Även i hennes fall så mår bebis bra och allt verkar sluta gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0