December

Nu är det december och den månad vi kommer bli föräldrar. Dagen startade ju med ett besök på förlossningen. Samma resultat som igår. Jag har ett blodtryck på 150/100, undertrycket ligger på maxgränsen till att de måste behandla, övertryckets maxgräns är på 160. Blir det värre pratar de om blodtrycksänkande medicin men det påverkar även bebisen så det känns inte som ett alternativ. Jag märker knappt av att jag har högt blodtryck och bebis verkar ju må toppen i magen så känner absolut inget behov av att sänka blodtrycket med medicin. Jag ska fortsätta med täta kontroller så nästa besök är hos barnmorskan på måndag. Nästa gång jag åker till förlossningen vill jag göra det för att föda barn, inte för massa annat jobbigt tjafs. I och med förlossning så sjunker blodtrycket så kom ut nu lille skrutt.
 
Efter det åkte vi och käkade tapco special på pizzan =) Sen blev det lite julklapps shopping. Köpte mig ananas men den är inte riktigt mogen, jaja. Nu ska vi sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0