BF

Idag är det dagen med stort D, och det ser även ut att kunna bli det. Har haft regelbundna sammandragningar hela natten med ca 7 min mellanrum. Vid tretiden i natt gick slemproppen när jag gick på toa. Vid 6:40 i morse gick vattnet. Värkarna har inte blivit intensivare - det gör inte ont ännu. Vi har ätit frukost och just nu sitter jag och tar tid på hur ofta värkarna kommer så jag kan berätta det när jag ringer förlossningen. Än så länge kan det vara många timmar eller till och med dagar kvar men jag hoppas att han kommer idag. Oavsett så åker vi in till förlossningen lite senare för undersökning. Man måste alltid komma in om vattnet gått. 
 
Nu vill jag inte ha en massa telefonsamtal under dagen, utan jag kommer nog ha fullt upp ändå. Är jag hemma så skriver jag här, annasr får ni gissa vad jag gör =) 
 
Ha en trevlig dag nu!!
 
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh jag håller tummarna för att det blir idag!! På kikkos namnsdag kanske :) Lycka till nu <3

Svar: Tack, jag med. Ska in på kontroll på förlossningen kl 10 =)
Jojo

2012-12-12 @ 07:55:23
URL: http://nufilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0